Privat

Erhverv

Vil du klage?

1. Vil du klage over skadebehandlingen af en skade, du har anmeldt, så se nedenfor, hvordan du skal gøre.

Hvis du vil klage over skadebehandlingen på:

  • Bil/arbejdsmaskiner og trailer, Bygning, Løsøre, Erhvervs- og produktansvar samt Retshjælp, er det vores samarbejdspartner AXA Forsikring, der håndterer klagen: Læs mere her
  • Arbejdsskade, er det vores samarbejdspartner Nærsikring, der håndterer klagen: Læs mere her
  • Cyber, Netbank, Rejseforsikring, Nøgleperson, Professionelt ansvar, Kollektiv ulykkesforsikring samt Direktions- og bestyrelsesansvar er det vores samarbejdspartner HDI, der håndterer klagen. Klageansvarlig hos HDI er Christina Kjerside. Kontakt: Christina.kjerside@hdi.global eller 48 80 24 14.

2. Vil du klage over tilbuds- eller rådgivningsprocessen, skal du kontakte LB Erhverv. Se hvordan, du gør herunder.

Er du uenig i vores afgørelse eller utilfreds med den måde, vi har behandlet din sag på, anbefaler vi, at du kontakter den afdeling, der har behandlet din sag. Det er den nemmeste og hurtigste måde at få svar på eventuelle spørgsmål.

Opnår I ikke enighed, har du forskellige muligheder for at klage:

Skriv til LB Erhvervs klageansvarlige
Du kan sende din klage til klage@lb.dk og skrive "Klageansvarlig" i emnefeltet eller sende din klage til adressen:

LB Erhverv
Att.: Klageansvarlig
Amerika Plads 15
2100 København Ø.

Din klage skal indeholde:

  • Police- eller skadenummer  
  • Navn og adresse
  • En kort redegørelse for, hvorfor du er uenig eller utilfreds med vores rådgivning
  • Vær opmærksom på, at der er enkelte filtyper, vi ikke kan modtage.

Ring til LB Erhvervs klageansvarlige
Du kan også klage ved at ringe til os på 33 48 59 58 på hverdage kl. 10 - 14.

Hvornår får du svar på din klage?
Vi vurderer sagen igen, og du modtager vores svar hurtigst muligt og senest 14 dage efter, vi har modtaget din klage.