Privat

Erhverv

Sådan kontakter du os, hvis du vil anmelde en skade

Flere af vores erhvervsforsikringer er udbudt gennem samarbejdspartnere. Hvis du vil anmelde en skade, skal du kontakte vores samarbejdspartner direkte. De behandler skaden og udbetaler en eventuel erstatning. Det er også vores samarbejdspartnere, der hjælper dig, hvis du har spørgsmål til en skade.

Skal du anmelde en skade, så vælg den relevante forsikring nedenfor, og se, hvem du skal kontakte. 

Er du i tvivl, så ring til os i LB Erhverv på 33 48 51 00. Vi hjælper dig gerne videre.

Se, hvordan du anmelder en skade.

Bil, arbejdsmaskiner, trailer og vejhjælp

Se, hvordan du anmelder skaden.

Løsøre og Bygning

Se, hvordan du anmelder skaden.

Arbejdsskade

Se, hvordan du anmelder skaden.

Erhvervs- og produktansvar

Se, hvordan du anmelder skaden.

Sundhedsforsikring

Se, hvordan du anmelder skaden.

Cyber

Se, hvordan du anmelder skaden.

Netbank

Se, hvordan du anmelder skaden.

Nøgleperson

Se, hvordan du anmelder skaden.

Professionelt ansvar og direktion- og bestyrelsesansvar

Se, hvordan du anmelder skaden.

Entreprise

Se, hvordan du anmelder skaden.

Maskinkasko og maskindrift

Se, hvordan du anmelder skaden.

Erhvervsrejse

Se, hvordan du anmelder skaden.

Retshjælp

Se, hvordan du anmelder skaden.

Kunst

Se, hvordan du anmelder skaden.

FAQ

Hvorfor skal jeg ikke ringe til jer, når jeg vil anmelde min skade?

I LB Erhverv har vi flere samarbejdspartnere, som vi formidler forsikringerne for. Som formidler må vi ikke skadebehandle de skader, der måtte komme på erhvervsforsikringerne, og derfor skal du ikke anmelde din skade til os i LB Erhverv.

Det er vores samarbejdspartnere, der håndterer skadesanmeldelsen. Du kan se hos hvem og hvordan, du skal anmelde din skade ved at klikke på boksene ovenfor. 

Hvordan er anmeldelsesforløbet, hvis det ikke er jer, der behandler anmeldelsen?
I praksis anmelder du din skade til den rette samarbejdspartner som LB Erhverv har. De vil derefter håndtere skadesanmeldelsen på baggrund af den praksis, hver af dem måtte have.
Kan jeg kun anmelde min skade ved at ringe, eller kan jeg også anmelde digitalt?

Som det er lige nu, kan du anmelde din skade på e-mail eller ved at ringe, alt efter hvilken type erhvervsforsikring skaden er sket på, og hvad vores samarbejdspartner foretrækker.

Klik på de ovenstående bokse for at finde mail og/eller nummer. 

Kan jeg se på Mit Erhverv, hvor langt i forløbet min skade er?
Du kan på nuværende tidspunkt ikke følge forløbet af din skade på Mit Erhverv. Vi arbejder på en løsning, så du i fremtiden bl.a. også vil kunne se status på dine skadesanmeldelser på Mit Erhverv.